Dynak the last dome
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I en øde fremtid, hvor planeten er ødelagt bliver vi holdt i live af at bo i et stort dome. Men alt er ikke som det ser ud til at være.
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 12:52 am af Gæst

» Virkelighedens Dynak
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:40 pm af DevoniuxProtoxus

» In my pants/i mine bukser
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeTors Apr 12, 2012 4:44 am af Sean Aquila

» Ordkæden
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeTors Apr 12, 2012 4:43 am af Sean Aquila

» Hot or not?!
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeOns Apr 11, 2012 7:24 am af Sia Aurelia

» Number game
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeOns Apr 11, 2012 7:22 am af Sia Aurelia

» Arcos' Fravær
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 10:42 am af Aquila / Arcos

» Sia Janna Aurelia
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeTors Apr 05, 2012 7:04 pm af Jenniffer

» Storm's fravær
Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:20 am af Storm

Mest aktive emnestartere
Computeren
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Storm
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Jenniffer
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
DevoniuxProtoxus
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Nigel Jejung
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Dan
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Rachel
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Aquila / Arcos
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Sean Aquila
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 
Sia Aurelia
Aquila / Arcos' plots I_vote_lcapAquila / Arcos' plots I_voting_barAquila / Arcos' plots I_vote_rcap 

 

 Aquila / Arcos' plots

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aquila / Arcos

Aquila / Arcos


Join date : 17/03/12
Age : 30

Aquila / Arcos' plots Empty
IndlægEmne: Aquila / Arcos' plots   Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeLør Mar 24, 2012 2:37 am

Hey mennesker, mutanter, cyborgs og robotter.

Dette er så min char. Hun hedder Rosetta Aquila og Laverna Arcos..
og nu tænker i sikkert; åh nej, hun har to navne (hun må helt klart være skizofren). :O
Men frygt ej, det er faktisk ikke så svært at finde rundt i;
- Rosetta Aquila er et overflade menneske, som bor i Hasina og er ADS agent. hun opretholder lov og orden.
- Laverna Arcos lever under jorden og er ANT medlem og skaber sådan set problemer for ADS.

.. nåja, det var måske ikke helt så let at finde rundt i alligevel.
Den lette forklaring er, at hun lever et dobbeltliv, hvilket egentlig kun to mennesker ved;
- Rachel, leder for ANT, som har sat hende til at spionere på ADS.
- Jacques, leder for ADS, som har sat hende til at spionere på ANT.

Spørgsmålet er så; hvor fanden ligger hendes loyalitet så?
Svaret er; det er op til jer at finde ud af det. (og I skal ikke kigge på mig, jeg ved det heller ikke)

Men jeg søger lidt af hvert til kvindemennesket, så skriv endelig, hvis i har nogle ideer. xD



Søger:

- Venner; det kan være alle.. hun har jo brug for nogen på begge sider for at klare sig lidt gennem hverdagen.
- Fjender; igen.. det kan være alle.. og, som ANT eller ADS, hvem af dem har ikke en fjende?
- Flirts; hvilken mand / kvinde har ikke brug for lidt kærlighed?
- osv....
- kommer måske mere senere.. eller så kom med forslagene!


Relationer: (og ja, jeg bliver det her kedelige menneske, som ikke fortæller, hvilken relation det er)

- Rachel, leder for ANT
- Storm, leder for ADS
- Sean Aquila, skuespiller (bror)


Plots:

- Hun har for nyligt skabt sig nogle problemer, da hun besøgte Sean Aquila, da hun gerne ville stille ham nogle spørgsmål. Og han har nu meldt hende for chikane (hvilket hun endnu ikke ved).
- not more


Sidst rettet af Aquila / Arcos Man Mar 26, 2012 10:37 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Nigel Jejung

Nigel Jejung


Join date : 16/03/12
Age : 31

Aquila / Arcos' plots Empty
IndlægEmne: Sv: Aquila / Arcos' plots   Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeLør Mar 24, 2012 7:19 am

Jeg sidder og overvejer at lave en (endnu) mandelig karakter, som godt kan gå til at være hendes bror?
Han kommer nemlig til at høre til overklassen, jeg vil bare høre hvad der ellers er at tænke på?
Alder , navn and such.. :]
Tilbage til toppen Go down
Aquila / Arcos

Aquila / Arcos


Join date : 17/03/12
Age : 30

Aquila / Arcos' plots Empty
IndlægEmne: Sv: Aquila / Arcos' plots   Aquila / Arcos' plots I_icon_minitimeLør Mar 24, 2012 7:27 am

Efternavnet er Aquila..
ehm.. alder er mig underordnet, men gerne ikke for langt fra hendes.
Og, du kan lige få det første af hendes baggrundshistorie, hvor "barndommen" er nævnt;

Rosetta husker svagt noget af sin barndom. Hun er meget usikker på, hvorvidt der en dome eller ej, men der var grønt. Hun kan huske sine forældre og sin bror. Hendes mors latter, hendes fars smil og hendes brors drillende bemærkninger. De var lykkelige. Dog husker hun også, at der var noget med, at hendes far blev hentet af nogen. Hun husker, at hendes mor blev ked af det. Og pludselig, så var hun alene i den store verden.

Resten må være op til dig, da jeg ellers ikke har nogle krav eller rammer. ^^
Udover, at de ikke har set hinanden siden, at de er blevet skilt ad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aquila / Arcos' plots Empty
IndlægEmne: Sv: Aquila / Arcos' plots   Aquila / Arcos' plots I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aquila / Arcos' plots
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Plots - Nigel Jejung
» Jenniffer søger plots og emner.
» Sean Aquila
» Plots - Chika!^^
» Sean - Plots

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dynak the last dome :: Om os :: Søger plots-
Gå til:  

[ Copy this | Start New | Full Size ]