Dynak the last dome
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


I en øde fremtid, hvor planeten er ødelagt bliver vi holdt i live af at bo i et stort dome. Men alt er ikke som det ser ud til at være.
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
En rebel søger I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 12:52 am af Gæst

» Virkelighedens Dynak
En rebel søger I_icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:40 pm af DevoniuxProtoxus

» In my pants/i mine bukser
En rebel søger I_icon_minitimeTors Apr 12, 2012 4:44 am af Sean Aquila

» Ordkæden
En rebel søger I_icon_minitimeTors Apr 12, 2012 4:43 am af Sean Aquila

» Hot or not?!
En rebel søger I_icon_minitimeOns Apr 11, 2012 7:24 am af Sia Aurelia

» Number game
En rebel søger I_icon_minitimeOns Apr 11, 2012 7:22 am af Sia Aurelia

» Arcos' Fravær
En rebel søger I_icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 10:42 am af Aquila / Arcos

» Sia Janna Aurelia
En rebel søger I_icon_minitimeTors Apr 05, 2012 7:04 pm af Jenniffer

» Storm's fravær
En rebel søger I_icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:20 am af Storm

Mest aktive emnestartere
Computeren
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Storm
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Jenniffer
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
DevoniuxProtoxus
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Nigel Jejung
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Aquila / Arcos
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Sean Aquila
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Sia Aurelia
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Dan
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 
Rachel
En rebel søger I_vote_lcapEn rebel søger I_voting_barEn rebel søger I_vote_rcap 

 

 En rebel søger

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Rachel

Rachel


Join date : 14/03/12
Age : 30

En rebel søger Empty
IndlægEmne: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeFre Mar 16, 2012 4:41 am

Som leder af A New Tomorrow søger jeg medlemmer af denne modstandsgruppe. Det kan både være nye medlemmer og gamle, jeg har et godt samarbejde med.
Læs om gruppen her:
https://dynak.danskforum.net/t21-a-new-tomorrow-en-rebel-gruppe#23

Rachel er gadebarn, og har først her de seneste år fået et sted at bo. Derfor søger jeg en gammel ven/bekendt fra gadelivet.
Jeg søger også et fjendskab eller to, evt. fra A.D.S. Godt nok ved A.D.S'erne ikke, at jeg er leder af rebel-gruppen. Men folk jeg har en dårlig historie med, kan altid være lidt spændende.

Rachel er kendt som en meget tålmodig men stædig kvinde. Især folk fra de laveste lag ved nok, hvem hun er.

Nogle idéer til andet, så skriver I bare. Wink

Kom frisk, kom glad!
Tilbage til toppen Go down
Jenniffer
Admin
Jenniffer


Join date : 13/03/12
Age : 28

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 1:42 am

Jeg har tænkt at Jenniffer skal være meget imod de rige, men alligevel er hun ikke den fattigste, og er af og til sammen med rige mennesker, så hun kunne godt være det dobbeltmoralske medlem af gruppen?Smile
Tilbage til toppen Go down
Rachel

Rachel


Join date : 14/03/12
Age : 30

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 2:59 am

Helt sikkert. Very Happy

Hende man måske kun kan regne med nogle gange, men når hun så gør noget, så er det godt? Og det er derfor vi har beholdt dig?
Tilbage til toppen Go down
Jenniffer
Admin
Jenniffer


Join date : 13/03/12
Age : 28

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 5:51 am

Ja præcis, hun er meget entuasiatisk, og kæmper for det hun tror på, men der kommer alligevel et par smuttere indimellem:)
- Jeg tænker hun skal være forholdvist nyt medlem, hun er blevet smidt ud af sin lejelighed og har mistet hendes klub som var hendes pengekilde, så hun blev rangeret ned til Synergy, så tænker jeg at hun blev medlem der, men så blev flyttet tilbage.

- Hun bliver flyttet tilbage i et andet plot jeg har:P
Tilbage til toppen Go down
Rachel

Rachel


Join date : 14/03/12
Age : 30

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 6:33 am

Jeg kan lide tanken. Smile Let's do it!
Tilbage til toppen Go down
Jenniffer
Admin
Jenniffer


Join date : 13/03/12
Age : 28

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 6:34 am

Super, skal Jenniffer og Rachel så mødes, før Jenniffer bliver medlem, eller er hun medlem med det samme?Smile
Tilbage til toppen Go down
Rachel

Rachel


Join date : 14/03/12
Age : 30

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 7:41 am

Du er da bare medlem med det samme, hvis du vil det. Smile Det er en åben gruppe.
Tilbage til toppen Go down
Jenniffer
Admin
Jenniffer


Join date : 13/03/12
Age : 28

En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitimeLør Mar 17, 2012 7:48 am

Mindre besvær til mig:P
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En rebel søger Empty
IndlægEmne: Sv: En rebel søger   En rebel søger I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En rebel søger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» A New Tomorrow - en rebel gruppe
» Dan Søger :3
» Jenniffer søger plots og emner.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dynak the last dome :: Om os :: Søger plots-
Gå til:  

[ Copy this | Start New | Full Size ]